..
Computers melegnano.net
Grassie sciur Sindegh
..
G’hu propi de ringrasiatt sciur Sindegh, te se vün di pocch che ghe interèssa quel che pensa la gent.
Te fà una bèla campagna per dumandagh ai meregnanin, se ne pensen cusè di nòm de dagh a quater vii.
L’era ura, che per decid una roba inscì impurtanta, vialter pruass a scultàa quel che pensa la gent.
Eh si, me senti impurtant anca mi adèss, el sciur Sindegh, prima de decid se una via la g’ha de ciamàss in d’una manera o in de l’altra, la tirà in pè un sistèma de sentì cusa disen i sò citadin. Quèsta l’è demucrassia, prima de ciapà una decisiun de quej che cunta, pruà a sentì cusa la g’ha de dì la gent. E ti, sciur Sindegh, quand te ghe vü bisògn de decìd, te cercà nüm, per dat una man, e nüm te la dèm. El prim nòm, per una via,  che ‘l me vègn in ment, l’è via Wünscia, pensi che quasi tüti i strad s’el meritarien, ma te pödet fa un’alter referendum per vedè se gh'è vöna che la merita püssee. Un alter nòm, chi a Melegnan,  l’è facil, e l’è via del Rebelòtt, ma inveci de una strada növa el duperaria per quèla che adèss ciamen piassa Risurgiment. Te ‘n vöret un alter, via Süpèrbia, per ricurdàss tütt i ròbb che te fà sensa dumandagh gnent a nisün. Seren no impurtant cumpagn del nòm d’una via, l’era dumà per fa tajà un quaj alber e mètt giò di quadrej de porfid, l’era dumà per spend di danèe per tirà in pè un quaj “monüment”, se fa per dì, al riun Giardin, per ricurdàtt tüt’i vòlt che i tò citadin t’han cercà e te ghe seret mai, ne de persòna ne al telefun. L’ültim nom che metaria ai strad l’è via Diqui, ma l’è tròpp prest, dam a trà però che 'l vegnarà el mument anca per quèl.
Traduzione in lingua italiana 
(per gli stranieri)
Grazie Signor Sindaco
La devo proprio ringraziare signor Sindaco, lei è uno dei pochi cui interessa quello che pensa la gente.
Ha fatto una bella campagna per chiedere ai suoi concittadini, cosa ne pensassero del nome da dare a quattro nuove strade.
Era ora che, per decidere una cosa così importante, provasse a sentire cosa ne pensava la gente.
Eh si, mi sento importante anch'io adesso, il signor Sindaco, prima di decidere quale nome dare ad una via, ha messo in moto un sistema per sentire i suggerimenti dei cittadini. Questa è democrazia, cioè, prima di prendere una decisione importante, sentire le opinioni della gente. E Lei signor Sindaco, quando ha dovuto decidere, ha cercato di noi per darLe una mano, e noi gliela diamo. Il primo nome, per una strada è via Sporca, anche se penso che quasi tutte le vie del paese se lo meriterebbero questo nome, comunque potrà sempre indire un referendum per vedere se una in particolare merita di più questo nome. Un altro nome, è facile, qui a Melegnano, ed è via Gran Confusione, ma non sprecherei un nome così adatto per una via nuova, mi sembrerebbe più indicato per quella che adesso viene chiamata piazza Risorgimento. Se ne desidera un altro, proporrei via Superbia, in memoria di tutte le decisioni prese senza sentire il nostro parere, decisioni non certo importanti come il definire il nome di una nuova via, si trattava solo di far tagliare alcuni alberi e mettere al loro posto dei quadrelli di porfido, si trattava solo di spendere soldi per costruire un "monumento", si fa per dire, al rione Giardino, per ricordarle tutte le volte che i suoi cittadini l'hanno cercata e Lei non c'era ne di persona ne al telefono. L'ultimo nome che metterei ad una strada è via Diqui, ma è troppo presto, mi creda comunque che verrà il momento anche per quello.
.inizio pagina
sito curato da